Friday

tercokek den!



wallaweh lupa nak hapdate!

hehehe..kunun2 mcm ade urgent matters gitew kan..
kisah nye begini..

Pada suatu hari..




hahaha! skema oke.takmo takmo.


aritu weols dinner kat sebuah restoren wah kemaen resto, sb die up sket bukan gerai ;p

order kan si fya nih beef burger with french fries (burger tu paham2 ler sape yg melantak.haha!)
kami mcm biase x pekena nasik xleh tdo..hehe

then aku yg kat sebelah fya nih tgk la die mkn..sumbat punye sumbat..i noticed la si fya nih die kurang dalam bab mengunyah..kadang2 sekelip mata xdak nasik aku suap, die telan terus cmtu je ke?? ahlahmak, mungkin gara2 aku mngata aunty mekkaz die dolu2???) hahaha

then aku tgk muka die teran2..eh sambil makan boleh pulak nk ber'yummy berries' anak ku nih..aku pon gelak.. then aku smbung makan nasik

toleh lagi, fya dah merah padam smbil mulot nye berbentuk bolat (mcm katun Usop sontorian time cakap "Ya".. pelik kan?)

aku pon gelak HaHAHAHAa!

siap cuit babahnye supaya join tgk n gelak same.bapak nye elok makan sendirik2 tu pon menoleh.
"haihh! tercekik tu! tepuk belakang dia!!"

oke kalau ade video mase tu ntah muka haku mcm cipan terberak kapur agaknye
terus ku hempuk tepuk belakang fya.. hambek kaw..tercampak seketui MASHpotato!

hahaha

so skg ape2 je dia makan haku monitor jer..kot tercekik kang, die nk jerit Help pon x boley kan...

Pesanan utk ibuk2..jgn biarkan anak anda diselubungi misteri makan sorang2.


**dah tercekik, harus lah buat2 terpinga2..**
(gambar takde kaitan dgn cerito ;p)



hapepontaboley la fya ni! huhuhu




No comments: